top of page

Тренінг «Ментальне здоров’я: як не «розсипатись» під час війни


12 жовтня 2023 року з педагогами Кленовецької гімназії відбувся тренінг на тему «Ментальне здоров’я: як не «розсипатись» під час війни. Метою даного тренінгу було ознайомити педагогів з поняттям «ментальне здоров’я», формувати цілісне ставлення до свого здоров’я, розвитку, самоусвідомлення, самоаналізу, самоповаги як необхідних складових здоров’я педагогів в умовах сучасного сьогодення. Було проведено багато цікавих вправ а саме: «Мозковий штурм», вправа «Емоції, як повітряні кульки», «Я почну, а ви продовжте», «Продовж малюнок», «Настрій» та ін. Педагоги отримали не лише нові знання, але й корисні поради по збереженню ментального здоров’я. Здатність отримувати задоволення від життя — основна риса ментально здорової людини.

Захід пройшов у дружній, наповненій позитивними емоціями атмосфері. Учасники активно долучались до обговорення питань, із захопленням виконували практичні вправи та обмінювались досвідом роботи, що сприяло виробленню спільного бачення втілення позитивних змін. Також практичний психолог Надія Панкова наголосила на тому що наш ресурс- наша зброя. Ми маємо зберігати адекватний психічний стан, щоб допомогти собі і тим хто цього потребує. Головне для нас зараз – вміти сформувати міцну внутрішню опору, яка дасть змогу протистояти умовам сьогодення…

«Плекаймо стійкість разом!». Піклування про ментальне здоров’я має стати звичною справою кожного.


 

Переглянути весь


115 переглядів

Comments


bottom of page